Наші діти - це наша старість. Правильне виховання - це наша щаслива старість, погане виховання - це наше майбутнє горе, це наші сльози, це наша провина перед іншими людьми. А.С.Макаренко

01.09.2017.
Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Прийом дітей до
дошкільного навчального закладу здійснює дир закладу дошкільної освіти протягом
календарного року на підставі таких документів :
- -Заяви від батьків або осіб, які їх
замінюють, для зарахування дитини до закладу.
- -Копії свідоцтва про народження дитини.
- -Виписки із медичної карти, карти профілактичних щеплень (форма № 63).
- -Медичної довідки про стан здоров'я дитини та епідеміологічне оточення з
дитячої поліклініки.
- Групи у закладі дошкільної освіти
комплектуються за віковими ознаками.
- За дитиною зберігається місце в закладі державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину,
санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а
також у літній оздоровчий період (75 днів).
- Відрахування дитини з дошкільного
навчального закладу здійснюється:
- - за
бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;
- - на
підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключає можливість її
подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу;
- - у
разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати
за харчування дитини протягом двох місяців.

01.09.2017.
«За» і «проти» дитячого садка
Багато батьків довго розмірковують, перш ніж віддати свого малюка в дитячий садок. Стурбованість мами й тата цілком зрозуміла. Вони переживають за життя і здоров'я своєї дитини тому, що тепер він буде перебувати під наглядом абсолютно чужої людини, яка, не дивлячись на свої професійні обов'язки та педагогічний досвід, не зможе ставитися до дитини з такою ж любов'ю і турботою, як його рідні мама і тато. Досвідчені батьки називають плюси та мінуси дитячого садка для тих, хто тільки збирається віддати малюка в дошкільний дитячий заклад.
«За»
1. Дитячий садок - перша сходинка, яку
долає маленька дитина для того, щоб стати повноцінним членом суспільства.
2. Через три роки після народження, дитина
відчуває гостру потребу в спілкуванні з однолітками, яке вчить її допомагати
іншим, прислухатися до чужої думки й діяти колективно.
3. Дитячий садок дає перші навички самостійності та організованості дитині.
4. Дитячий садок вчить дитину дисципліні, яка буде необхідна в школі. Діти, які
не відвідували дошкільний заклад, важко адаптуються до шкільного життя.
5. Дитячий садок розвиває інтелектуальні та фізичні здібності. Педагоги вчать
дітей правильно одягатися, акуратно приймати їжу і справляти самостійно свої
природні потреби.
6. Садок змушує дотримуватися суворого режиму дня, що дозволяє надавати
необхідні умови для гармонійного розвитку дитячого організму.
7. Дитячий садок дає дитині досвід спілкування з чужими, дорослими людьми, який
буде необхідний дитині, вступаючи до школи.Перед тим як віддати дитину в
дошкільний заклад, батькам необхідно підготувати морально малюка і навчити його
певним навичкам, оскільки дитячий організм в перший час перебування в садку,
піддається стресу через різку змінуобстановки, режиму, появи нових людей і обов'язків.
«Проти»
1. Не варто поспішати віддавати дитину в
дитячий сад, якщо вона постійно хворіє. Хвороби руйнують імунітет дитини, який
буде схильний додатковим небезпекам при відвідуванні дошкільного закладу.
2. Дитина потребує спілкування з дітьми, але воно має бути вибірковим, чого не
дозволяє зробити відвідування дитячого садка. Контакт з невихованими дітьми
вчить малюка, агресії, брехливості й поганим виразами.
3.Із-за великої кількості дітей у групах, педагог фізично не може встежити за
кожною дитиною, що не виключає можливість трагічних наслідків.
4. Інтелектуально розвивати дитину можна і в домашніх умовах, а також при
відвідуванні різних дитячих центрів і клубів.
5.Остнаннім часом спостерігається різке в падіння кваліфікованих вихователів на
ринку праці.
6.Дитячий садок не дозволяє дитині виділитися з натовпу, оскільки у садочках
вчать рівноправності між людьми, не в найкращому розумінні цього виразу.
Перед тим, як зважити всі «за» і «проти» необхідно врахувати всі особливості
дитини та обставини в сім'ї. Є діти, які відчувають себе комфортно в дитячих
дошкільних установах, і вони, дійсно, отримують там набагато більше навичок і
знань, ніж удома. Однак, чимало й тих малюків, для яких дитячий сад є тортурами
та місцем, яке доставляє дитині незручність і дискомфорт.


10.09.2017.
Виховання дошкільника: на які моменти звернути увагу
Дошкільний вік тим важливий для дитини, що вона за цей час навчається більшого, ніж в будь-який інший відрізок часу протягом усього життя. Отримані в настільки юні роки знання закладають основу в кожному малюку для подальшого дорослішання. Досвідчені педагоги і педіатри склали для батьків список порад, як більш ефективно виховувати малюка і сформувати у нього сильний характер.
1. Добре підготувати дитину до школи. ЇЇ важливо навчати тільки в ігровій формі, допомогти опанувати мовні навички, розвинути логічне та образне мислення. Для цього відмінно підійдуть розвиваючі ігри, наприклад: розмальовки, пазли, ліплення, малювання і уроки музики. Дані вміння в будь-якому випадку стануть у нагоді малюку в житті, тому необхідно приділяти їм більше уваги, і не покладати всю відповідальність за освіту малюка на вихователів дитячого садка.
2. Ігрова форма навчання. Прагнення малюка до нових знань можна знищити на корені, якщо примушувати його що-небудь робити і вчити. Навчання крихти повинно носити ігровий характер - він всього лише грає з батьками, а не вчиться. Не варто забивати в його голову, що вчитися «треба» або він «повинен» це робити, краще всього відразу розвинути тягу до самого пізнавальному процесу, і в майбутньому дитина буде завжди прагнути до нових знань.
3. Приділити увагу правильному розвитку мовлення. Багато батьків зупиняють процес навчання, коли дитина вже говорить, але її важливо навчити правильно формулювати думки. Логопед рекомендує завжди звертати увагу на те, як малюк говорить, який у нього словниковий запас і як часто він це робить. У дошкільному віці словниковий запас необхідно регулярно збільшувати, тому з ним треба більше розмовляти, відповідати на всі його питання і знайомити з новими словами. Вступ до школи не вирішує проблему багатьох дітей з невеликим словниковим запасом, тому виправляти її краще ще в дитячому садку.
4. Здоров'я дошкільника. Батькам важливо виховувати у малюка спортивний дух і бажання бути не тільки сильним, але і здоровим. У сім'ї необхідно культивувати здоровий спосіб життя і давати зрозуміти дитині, що здоров'я тісно взаємопов'язано з поняттям сили. Добре, якщо вона з раннього віку почне дбайливо ставитися до стану здоров'я, розуміючи, яке це багатство.
На що важливо звернути увагу
• Психічний стан - сприятлива обстановка в сім'ї, відсутність стресів.
• Режим дня - він повинен бути встановлений саме в дошкільному віці, коли це ще легко зробити
• Активна фізична діяльність - позбавить дитину не тільки від гіподинамії, а й зміцнить м'язи.
• Дотримання правил гігієни - краще якомога раніше привчити малюка до елементарних навичок, щоб уникнути зайвих інфекційних захворювань.
У дошкільному віці малюк вчиться тим навичкам, якими досить складно опанувати більш старшій дитині. Наприклад, якщо дитина так і не навчився зв'язно говорити в 6 років, то з кожним роком у неї зменшуються шанси на те, щоб нормально розговоритися. Враховуючи те, що з віком малюкові складніше вчитися навичкам, характерним для дошкільнят, батькам необхідно використовувати по максимуму цей період і закласти в нього якомога більше знань.
5 порад для батьків, які відправляють дитину в заклад дошкільної освіти
Психологи склали п'ять простих плавив для батьків, які відчувають страх перед відправленням улюбленого чада в дитячий сад. На думку фахівців, багато мам і тат відчувають побоювання перед можливими труднощами, з якими дитина зіткнеться в дошкільному закладі, через відсутність повної інформації, чим і як буде зайнятий там малюк.
1. Виявляти послідовність, коли мова заходить прозаклад дошкільної освіти. Кожен батько і дитина повинна усвідомити той простий факт, що дитячий сад для них стане повсякденним явищем, так як ходити в нього доведеться п'ять разів на тиждень, і малюк не зможе з будь-якого приводу відмовитися від цього. Завдання мами і тата - підтримувати крихту, демонструвати впевненість у тому, що йому в групі буде дуже цікаво і комфортно і ні в якому разі не показувати йому свої побоювання. Маленькі діти завжди чуйно відчувають негативні емоції, тому вони можуть свідомо налаштуватися проти дитячого садка, якщо їх батьки самі не дуже добре сприймають дошкільні установи.
2. Зосередити увагу на перевагах закладу. На часто задається батьками питання, чому власне дитина зобов'язаний відвідувати дитячий садок, психологи відповідають тим, що це те місце, де чадо буде вчитися соціалізуватися і знаходити спільну мову з однолітками і вихователькою. Це свого роду тренування перед вступом до школи, тому дитячий садок є важливим етапом в житті кожної дитини. До всього іншого, там малюк навчитися вирішувати конфлікти, знайомитися з новими людьми, та отримає можливість визначитися з тим, чи може стати лідером в колективі.
3. Варто забути про побоювання і тривоги. Перед батьками деколи встає ціла дилема, коли їм доводиться залишати своє будь чадо в групі, особливо якщо він ще й починає засмучуватися через розлуку з рідними. Подібні тривоги зайві, стверджують дитячі психологи, батькам всього лише варто порівняти дитячий садок зі своєю роботою або улюбленим заняттям, займаючись яким вони знаходять себе в зручному середовищі. Так само і дитина відчуває себе в дитячому саду, де знаходяться серед однолітків і занурений в постійну гру.
Важливо відзначити, що забираючи чадо ввечері з саду батьки прагнуть детально розпитати його про проведений час, але при цьому їм не вдається отримати хорошу відповідь. Справа в тому, що малюк буде розповідати мамі і татові тільки те, що дійсно важливо саме для нього, але дорослі дуже часто на такі речі не звертають увагу.
4. Розповідати дитині правду про заклад. Дуже важливо не обманювати чадо і не приховувати від нього інформацію про все, що стосується його проведення часу в дошкільному закладі. Малюк, якщо він ще жодного разу не був в саду, не має поняття, чому батьки ведуть його туди, залишають з незнайомими людьми на цілий день і чим він може там займатися. Тому необхідно заздалегідь все йому розповісти і пояснити, обов'язково уточнивши, коли саме за ним прийдуть батьки, щоб чадо не хвилювалося.
5. Подбати про зручний одяг для малюка. Практична порада від фахівців звучить наступним чином - малюка завжди необхідно одягати в сад максимально зручно, щоб одяг не сковував його рухи. Найкраще одягати дитину за принципом «цибулини», щоб вона міг легко зняти з себе один шар одягу, якщо стане жарко. Крім цього, варто подбати про екіпіровку для прогулянок на свіжому повітрі - малюкові повинно бути зручно самостійно переодягатися і перевзуватися в міру необхідності.

10.09.2017
Плата за харчування дітей у закладі дошкільної освіти
Питання щодо плати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти регламентовано:
- статтею 35 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001р. №2628-ІІІ (із змінами)
- Постановою Кабінету Міністрів України «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів» від 26.08.2002р. № 1243 (із змінами);
- Порядком встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах, затвердженого наказом МОН від 21.11.2002 р. № 667
Порядок оплати за харчування дитини:
- оплата вноситься до 20 числа за місяць наперед у будь-якій банківській установі або на пошті по квитанції; батьки пред'являють оплачену квитанцію вихователю; у випадку відсутності дитини в закладі батьки повинні прийти за квитанцією і провести оплату , повідомивши про це вихователя;
- перерахування оплаченої квитанції з причин невідвідування дитиною закладу здійснюється у наступному місяці;
- пільгова оплата за харчування надається після надання у бухгалтерію закладу відповідних документів. Перерахунок відбувається з моменту подачі документів.

Плата батьків.
Відповідно до п.5 ст.35 Закону №2628 батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у державному та комунальному ДНЗ в розмірі, що становить не менше 60% у міській місцевості та не менше 40% у сільській місцевості від вартості харчування на день.
Багатодітні сім'ї.
Згідно з п.2.3 Порядку №667 багатодітною вважається сім'я, яка складається з батьків (одного з батьків) та трьох і більше дітей. Розмір плати за харчування для них зменшується на 50 %. При цьому нарівні з рідними дітьми враховуються падчерки та пасинки, які проживають у цій сім'ї, якщо їх не було враховано в сім'ї одного з їх рідних батьків, а також діти, на яких оформлено опіку у зв'язку зі смертю батьків, позбавленням їх батьківських прав, засудженням до позбавлення волі, включаючи час перебування батьків під слідством, або направленням їх на примусове лікування тощо.
Повне звільнення від плати.
1) Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які перебувають під опікою і виховуються в сім'ях.
Гарантоване право на безкоштовне відвідування ДНЗ. Тобто особи (опікуни), які оформили опіку над неповнолітніми дітьми вказаної категорії, не платять за їх харчування в ДНЗ (п.2 ст.33 Закону №2628).
2) Діти з родини, в якій сукупний дохід сім'ї менше встановленого законом гарантованого мінімуму (малозабезпечені сім'ї).
Пункт 2.4 Порядку №667 встановлює, що від плати за харчування дітей відповідно до Закону №2628 повністю звільняються батьки або особи, які їх замінюють, у сім'ях, в яких сукупний дохід на кожного члена сім'ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах.
Статус одинокої матері НЕ ДАЄ ПРАВА на звільнення від оплати за харчування дитини в закладі дошкільної освіти.
У відповідності до п.2.5 Порядку №667 для звільнення від плати або зменшення її розміру батьки подають до закладу наступні документи:
- довідки про сукупний дохід кожного
члена сім'ї за попередній квартал, видані за місцем отримання доходів;
- довідку про склад сім'ї, видану
житлово-комунальними організаціями, сільськими (селищними) радами (довідка
форма №3).
- довідка про призначення державної соціальної допомоги
малозабезпеченим сім'ям, видана органами праці та соціального захисту (наказ
МОН України від 08.04.2016 № 402).
Діти-сироти (опікуни) подають (на безкоштовне харчування):
• ксерокопію свідоцтва про народження
дитини;
• ксерокопію рішення суду про опікунство.
Діти з багатодітних сімей (троє і більше дітей віком до 18 років) (оплата за харчування 50%):
• ксерокопії свідоцтв про народження
всіх дітей;
• ксерокопія посвідчення багатодітної
сім'ї;
• довідка про склад сім'ї або посвідчення багатодітної сім'ї.
Документи подаються при зарахуванні дитини в дитячий садок або на момент встановлення пільг.
Для отримання пільг по оплаті за ЗДО необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО поновити документи на початку нового календарного року.

Форми роботи з батьками, діти яких не відвідують заклад дошкільної освіти
Робота консультативного пункту
На базі нашого закладу дошкільної освіти працює консультативний пункт для батьків або осіб, які їх замінюють, і
дітей, які виховуються в умовах сім'ї.
Ми раді Вас бачити щовівторка з 13.30
до 14.30.
Спеціалісти Консультативного пункту:
Директор ЗДО Стецюк Світлана
Омелянівна
Вихователь-методист Гаврилюк Людмила
Михайлівна
Сестра медична Романюк Галина
Вікторівна
Інструктор з фізкультури Осійчук Жанна
Юріївна
Музкерівники Котяй Віта Василівна,
Гаврилюк Руслан Миколайович
Вихователі Дулік Наталія Анатоліївна,
Ларіна Світлана Олександрівна, Захарчук Юлія Миколаївна, Голиш Наталія
Миколаївна

Положення про консультативний пункт
1. Загальні положення
1.1.Консультативний пункт для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей,
які виховуються в умовах сім'ї (далі - Консультативний пункт), організовується
при ЗДО № 5 «Ромашка», що реалізує освітні програми дошкільного виховання.
1.2. Консультативний центр у своїй діяльності керується Конституцією
України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», іншими
законодавчими актами, наказами МОН, рішеннями місцевих органів виконавчої влади
та органів місцевого самоврядування, цим Примірним положенням.
1.3. Консультативний пункт створюється для батьків або осіб, які їх
замінюють і дітей віком5- 6(7) років, які виховуються в умовах сім'ї.
1.4. Консультативний пункт - це одна з форм надання допомоги сім'ї у вихованні
і розвитку дітей дошкільного віку.
2. Мета і завдання діяльності Консультативного пункту ЗДО № 5 «Ромашка»
2.1. Мета створення Консультативного пункту:
- забезпечення єдиних вимог і наступності сімейного і суспільного виховання;
- надання безкоштовної психолого-педагогічної допомоги батькам або особам, які
їх замінюють, підтримки різнобічного розвитку дітей, які виховуються в умовах
сім'ї.
2.2. Головні завдання Консультативного пункту:
- надання всебічної допомоги сім'ї у розвитку, вихованні та
навчанні дітей, які виховуються в умовах сім'ї, відповідно до їх задатків,
нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей,
культурних потреб;
- сприяння соціалізації дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах сім'ї;
- забезпечення взаємодії між закладом дошкільної освіти й іншими організаціями
соціальної і медичної підтримки дітей і батьків або осіб, які їх замінюють.
3. Організація діяльності Консультативного пункту ЗДО № 5«Ромашка»
3.1. Основні форми діяльності Консультативного пункту:
- організація бесід, теоретичних і практичних семінарів, індивідуальних і
групових консультацій для батьків або осіб, які їх замінюють);
- організація заочного консультування через листування, в телефонному режимі, через
організацію роботи сайту закладу.
3.2. Консультативний пункт може здійснювати консультативну допомогу батькам або
особам, які їх замінюють, з питань:
- соціалізації дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах сім'ї;
- вікових, психофізіологічних особливості дітей;
- психологічної готовності до навчання у школі;
- профілактики відхилень у фізичному, психічному і соціальному розвитку дітей
дошкільного віку, які виховуються в умовах сім'ї;
- організації ігрової діяльності;
- організації харчування дітей вдома;
- створення умов для за загартування і оздоровлення;
- соціального захисту дітей із різних категорій сімей.
3.3. Робота з батьками або особами, які їх замінюють і дітьми в
Консультативному пункті проводиться підгрупами та індивідуально.
3.4. Організація психолого-педагогічної допомоги батькам або особам, які їх
замінюють, будується на основі інтеграції діяльності спеціалістів
Консультаційного пункту: вихователя, практичного психолога, сестри
медичної та інших фахівців.
3.5. Консультування батьків або осіб, які їх замінюють, може проводитись одним
або декількома спеціалістами одночасно.
3.6. Безпосереднє керівництво Консультативним пунктом здійснюється вихователем
- методистом закладу дошкільної освіти.
Школа - це зовсім не страшно
Це стаття з фото
Тут зачинається ваш текст. Натисніть тут і почніть писати. Мэдиокретатым зыд про модо адхюк зэнтынтиаэ ед йн натюм нолюёжжэ янтэрэсщэт вим ад омниюм элььэефэнд пэр лаудым либриз ад прё нык шынчебюз торквюатоз ыт оратио фачтидёе жкрибэнтур ку зыд кюм тантаз ийжквюы фиэрэнт эа ут выльёт доктюж зюжкепиантюр мэль ат пауло пондэрюм дэчырюёжжэ прё еюж...
Стаття з порадами щодо форматування
Введення допомагає читачам зрозуміти, про що буде наступний текст. Його також можна використовувати в попередньому перегляді. Спеціальне форматування допоможе відокремити його від решти тексту. Нижче ми поділимося порадами щодо форматування вашої статті.