Методоб’єднання музкерівників
Методичне об'єднання музичних керівників ДНЗ
07.11.2017 на базі Костопільського ДНЗ № 5 «Ромашка» відбулося засідання районного методичного об'єднання музичних керівників ДНЗ з теми «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі музичного керівника» з метою: активізувати впровадження інноваційних технологій в музичне виховання дітей дошкільного віку, розвивати професійну компетентність музичних керівників дошкільних навчальних закладів.
Спічак Г.О., методист районного методичного кабінету відділу освіти Костопільської РДА, розпочала засідання словамиНорберта Вінера «Ми змінили своє оточення так радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні. Змінюється світ - змінюються і діти».
Галина Олексіївна зазначила, що використання ІКТ в дошкільному закладі на сучасному етапі має надзвичайно велике значення, дозволяє зробити освітній процес дитини достатньо ефективним, мобільним, диференційованим та індивідуальним. А при розумному використанні і вмілому застосуванні ІКТ і живого звуку фортепіано чи баяну, обов'язково дасть гарні результати.
Керівник методичного об'єднання музичних працівників Ткачук Л.Є., муз керівник Злазненського ДНЗ, ознайомила присутніх з планом роботи методичного об'єднання.
«Застосування комп'ютерних технологій в організації співочої діяльності у дитячому садку» озвучила Бикова Т.А, музичний керівник Базальтівського ДНЗ. Музичний керівник зауважила, що використання мультимедіа у навчанні не тільки збільшує швидкість передачі інформації дітям та підвищує рівень її засвоєння, а й сприяє розвитку таких процесів як увага, пам'ять, мислення, уява, мовлення та ін.
Клюка В. Л., музичний керівник ДНЗ № 3 «Сонечко» поділилася досвідом роботи з питання «Використання фонограми «мінус-голос» у роботі з дітьми дошкільного віку.
Ткачук Л.Є., музичний керівник Злазненського ДНЗ, підготувала презентацію наочних посібників з інтерактивно музично-дидактичними іграми, створеними у програмі Microsoft Power Point та научала присутніх працювати за програмою.
Цікаву, змістовну консультацію отримали присутні від Ковальчук В. В., музичного керівника Мирненського ДНЗ, а саме: як працювати за програми Finale та NeroWave Editor. Адже ці програми, як основні інструменти сучасного музичного керівника.
Максимчук Т. М., музичний керівник, ДНЗ № 3 «Сонечко», ділилася досвідом роботи, як створювати для дітей пізнавальні міні-фільми про музику у програмі WindowsMovieMaker.
Гаврилюк Р.М., музичний керівник ДНЗ № 5 «Ромашка», провів практичний показ домінантного заняття зі слухання музики для дітей старшого дошкільного віку з використанням ІКТ з теми «Слухові фантазії на казкові теми».
Музичні керівники та діти мали змогу поринути у чарівний, різноманітний світ музики композитора Модеста Мусоргського, та віртуально відвідати незвичайну галерею художника Віктора Гартмана «Картинки з виставки».
Педагог майстерно використав під час заняття мультимедіа-презентації, ілюстрації, відеоролики мультфільмів до музичних п'єс, записи музичних творів. Це дозволило збагатити процес емоційно-образного пізнання, викликати у дошкільнят бажання неодноразово прослуховувати музичний твір та допомогло якнайдовше запам'ятати музичні твори, глибше сприйняти новий матеріал, урізноманітнити дитячі враження.
Витримана класична схема проведення заняття дала позитивний результат: відчутно, що діти володіють музичною термінологією, мають достатньо знань про композитора та цікаво і творчо аналізують його твори.
Дошкільнята були емоційно-піднесені, з задоволенням виконували пісню, таночок та різноманітні за складністю форми роботи.
Під
час обговорення відкритого заходу присутні відзначили високий рівень
підготовки змістовного, грамотно
побудованого заняття з використанням інформаційно - комунікаційних технологій,
які так
істотно полегшують підготовку до занять і дають змогу їх урізноманітнити.
Колеги оцінили системність у роботі
музичного керівника та тісну співпрацю з вихователем.
На завершення засідання слухачі обговорили методичні рекомендації з теми: «Використання ІКТ в роботі музичних керівників» та зробили самооцінку своєї діяльності з вище зазначеного питання з допомогою анкет.