
Як підготувати дитину до вступу
в дитячий садок
Процес звикання дитини до нових соціальних умов значною мірою залежить від внеску батьків у її виховання: рівня сформованості у неї елементарних навичок самообслуговування, гри, мовного розвитку, вміння поділитися іграшкою тощо.
Підтримуйте бажання дитини проявляти самостійність у процесі приймання їжі: сідати на стілець, пити з чашки, тримати її обома руками, їсти ложкою, їсти хліб з рідкою стравою. Привчайте дитину користуватися серветкою, дякувати після їжі.
Привчайте малюка тримати своє тіло в чистоті: позитивно ставитися до переодягання в чистий одяг, умивання, як у міру потреби, так і до та після їжі: підставляти руки під струмінь води, змивати мильну піну з рук, користуватися рушником; з допомогою дорослого користуватися носовою хустинкою.
Привчайте дитину своєчасно повідомляти про потребу сісти на горщик.
Малюку буде легше адаптуватися в колективі, якщо він знатиме не лише імена вихователів, а і буде знайомим з однією чи кількома дітьми групи ще до приходу у дитячий садок. Дитина має знати, в яких випадках їй слід звертатися за допомогою до вихователів. Всі ці знання дитина може набути, спостерігаючи за іншими дітьми, а також удома у рольових іграх із батьками.

Директор закладу дошкільної освіти здійснює:
- Організацію освітньо - виховного процесу в закладі;
- Забезпечення адміністративно - господарської роботи в ЗДО;
- Дотримання норм і правил охорони праці, протипожежної безпеки, санітарно - гігієнічних норм;
- Організацію харчування дітей;
- Забезпечення працівників методичними посібниками для роботи та систематичного підвищення кваліфікації працівників;
- Забезпечення санітарного утримання приміщень і ділянки ЗДО, повітряного режиму;
- Реалізацію державної політики в галузі освіти;
- Загальне керівництво всіма напрямками діяльності ЗДО у відповідності з його статутом і законодавства України;
- Розробку і впровадження програм розвитку ЗДО, навчальних планів, курсів, дисциплін, а також Статуту, Колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку і інших навчально-методичних документів;
- Визначення структури управління ЗДО і штатний розпис в межах своєї компетенції;
- Вирішує навчально-виховні, методичні, адміністративні, фінансові, господарські та інші питання, що виникають в процесі діяльності ЗДО.
ДИРЕКТОР КОНТРОЛЮЄ:
- роботу адміністративної групи (вихователя - методиста, завгоспа, сестри медичної);
- виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, санітарно-гігієнічного режиму, норм охорони праці відповідно до трудового законодавству;
- виконання інструктивно-методичних документів вищих організацій, а також осіб, які інспектують;
- якість знань, умінь і навичок дітей;
- виконання рішень педагогічної ради;
- збереження обладнання і посібників;
- ведення документації педпрацівниками, адміністрацією;
- організацію та здійснення роботи з батьками;
- фінансово-господарчу діяльність;
- роботу усіх працівників.

ДИРЕКТОР РАДИТЬ :
ЗАКОН ЕТИКИ ДОШКІЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА:
1.Якщо виникне сумнів, як вести себе по відношенню до іншої людини, постарайтесь поставити себе на місце тієї людини.
2.Не нав'язуйте своїх думок і смаків іншим.
3.Не дозволяйте собі грубі, безапеляційні судження.
4.Ні з ким не обговорюйте особисті стосунки колег.
5.Ніколи ні з ким не з'ясовуйте відносин у присутності сторонніх осіб.
6.Не ставте колег у незручне становище при сторонніх, зробіть вигляд, що не помітили їхніх промахів.
7.Вмійте берегти та поважати самолюбство і гідність інших людей.
8.Будьте толерантними за будь - яких обставин.
9.У будь - якій конфліктній ситуації вчіться знаходити і пропонувати розумне оптимальне рішення для врегулювання конфлікту.
10.Вчіться мати тверду життєву позицію з будь - якого питання, грамотно, культурно її відстоювати.
11.У будь - якій життєвій ситуації пам'ятайте: Ви - педагог, з Вас беруть приклад інші.
12.Пам'ятайте золоте правило етики: ставтесь до людей так, як би Ви хотіли, щоб вони ставились до Вас.

Список дітей на влаштування у заклад дошкільної освіти у 2018 році
